Reklamácie
Zákazník môže podať reklamáciu osobne, písomne alebo e-mailom.
Reklamácie sa riešia v súlade s Reklamačným Poriadkom Západoslovenská vodárenská spoločnosť a.s.
Zákazník si môže uplatniť reklamáciu:
- osobným podaním - zákazník predloží vyplnený a podpísaný Reklamačný Formulár,
- písomným podaním - zákazník zašle prostredníctvom pošty vyplnený a podpísaný Reklamačný Formulár,
- e-mailom - prostredníctvom e-mailu, kde prílohu tvorí vyplnený a podpísaný Reklamačný Formulár.
O výsledku vybavenia reklamácie bude zákazník vyrozumený písomne a to v lehote do 30 dní odo dňa doručenia reklamácie Západoslovenská vodárenská spoločnosť a.s. ( okrem prípadov uvedených v §30 zákona 442/2002 Z.z., v znení neskorších predpisov).
Kontaktné údaje
Ing. Štefan Szarka
referent
tel: 037/6949258,
e-mail: reklamacie@zsvs.sk
Mgr. Veronika Martišová
referent
tel: 037/6949218,
e-mail: reklamacie@zsvs.sk