Prihlásenie odberateľa a uzatvorenie zmluvy – existujúce odberné miesto
- na základe zmeny vlastníctva nehnuteľnosti, pozemku formou kúpy/predaja, darovania alebo dedičstva.
Odberateľ je povinný pri prihlásení odberného miesta a pre účely uzavretia zmluvy osobne alebo prostredníctvom splnomocnenej osoby predložiť v Zákazníckom centre nasledovné doklady:
Fyzické osoby (domácnosti):
- Vyplnenú a podpísanú Žiadosť o Uzatvorenie Zmluvy o Dodávke Vody z Verejného Vodovodu a Odvádzaní Odpadových Vôd Do Verejnej Kanalizácie (FO) - Zmena Odberateľa
- doklad o vlastníctve nehnuteľnosti (výpis z listu vlastníctva- môže byť z katastrálneho portálu)
- súhlas s uzavretím zmluvy, ak nehnuteľnosť vlastnia viacerí spoluvlastníci - nadpolovičná väčšina
- doklad totožnosti (k nahliadnutiu)
- prílohy podľa potreby (sú uvedené v žiadosti)
Právnické osoby alebo fyzické osoby podnikatelia (ostatní odberatelia):
- Vyplnenú a podpísanú Žiadosť o Uzatvorenie Zmluvy o Dodávke Vody z Verejného Vodovodu a Odvádzaní Odpadových Vôd Do Verejnej Kanalizácie (PO) - Zmena Odberateľa
- aktuálny doklad o oprávnení podnikať (výpis z obchodného registra, živnostenského registra, zriaďovacia listina, menovací dekrét a pod.)
- doklad o vlastníctve nehnuteľnosti (výpis z listu vlastníctva- môže byť z katastrálneho portálu, nájomná zmluva)
- doklad o pridelení IČO, DIČ, IČ DPH
- bankové spojenie (peňažný ústav a číslo účtu)
- prílohy podľa potreby (sú uvedené v žiadosti)
* uvedený úkon môže zákazník vykonať osobným podaním, poštou, e-mailom (naskenované a podpísané)